fredag den 28. januar 2011

Sjokolade daim is kake

Sjokolade Daim is kake

Ble denne uken innspirert av min gode venninnes åsas blogg : http://imittlillakok.blogspot.com/
som skriver om denne lekre kaken hun har funnet på passionforbaking sin side.

Jeg brukte min egen oppskrift på sjokolade fudge kake, som ble stekt i en lille form og så lagt over en større
 Daim is kremen legges så over og rundt kanten, settes så i fryser minimum 5 timer



 Pyntes så med hva du vil, jeg brukte noen fondant blomster jeg hadde laget tidligere
 Oppdaget også når vi skulle spise den at den må stå og tine ganske lenge for at du greier å kutte i den, men den smakte veldig godt. takk til passin for baking for den gode oppskriften, se oppskrift på isen her

mange klemmer fra sukkertopp, god helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...