mandag den 13. december 2010

Smarties kake

LOVE PINK

God mandag alle sammen, se denne hærlige PINK smarties / kitkat kaken som ble laget i helgen som var en vertinne/vert gave. Innspirasjonen fikk jeg hos blogger passionforbaking, nydelig side.



 Jeg laget en vanilje smørkrem som ble farget rosa og en sjokolade smør krem
 Det som var utfordringen var og sitte og finne alle de pink smarties fra eskene, så når jeg har sånn ca 1 kg tilbake med de andre fargene :-) men de skal nok brukes til en lik kake for denne var morsom å lage
 smørkrem immellom sjokolade lagene
 Og på toppen.......
 And to top it off --- sjololade krem på toppen igjen
 Siden kit kat sjokolade blir plassert rund hele kaken er det ikke så nøye hvordan det ser ut
 Kit kat rund hele, brukte ca 10 pakker
 Dronningens mandler og små pink smarties legges over hele toppen
Så var den ferdig, resultatet ble så fint, glede meg til neste gang denne skal bakes

Jeg har også started på julesmå kakene mine, 7 sorter heter det jo men tror ikke det blir flere enn tre:-) Se blogg i løpet av uken
Love fra sukkertopp

3 kommentarer:

  1. WOW! den ser godtnok vild ud. Flot flot kage. Som den står der på tallerkenen ligner den næsten en hat :)

    SvarSlet
  2. till hur många personer? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei,den kan ihvert fall holde til 12 -14 personer alt etter hvor store stykkene er :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...