torsdag den 6. januar 2011

Popcorn Cupcakes

Sukkertopp-POP

Januar, og en ny bake måned, jeg er også denne måndet med i sweetestkitchens konkurance som  denne gang handler om popcorn, de kunne smake popcorn eller ligne popcorn. Jeg laget noen forskjellige men ente med å sende denne inn 


Før jeg gikk i gang måtte jeg klippe marshmellows i små biter og dette tok sinnsykt lang tid, i hvert fall når du skal lage noen stykker. Jeg fant ikke noen mini-marshmellows på butikken så måtte brukede store, neste gang venter jeg til jeg har funnet de i mini  :-)

Oppskriften er bringebær cupcake jeg har laget tidligere. "Popcornene" har blitt malt med litt mat maling i gult for å ligne smør.
Måtte teste litt forskjellige holdere som jeg laget






 





Hilsen fra Iris

1 kommentar:

  1. Mini marshmellows har jeg købt i almindeligt supermarked i Sverige :)

    Ang. gele og sjokoladepudding på 1 literspakker, så har jeg ikke smagt det. Men har købt både blå frugtfarve og noget pulver til at lave chokomousse med daim i.

    Mette

    http://studiemad.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...