onsdag den 12. januar 2011

Christmas Cupcakes

Christmas cupcakes

Og herved det siste fra 2010. Fikk hjemme i Norge på juleferie laget noen cupcaker også, innspirert av julen i grønn og rød ( hmm eller litt pastell farget)

 har ikke noe oppskrift på disse da de ble laget "free style"
 Siden jeg ikke hadde med mine holdere som jeg normalt steker dem i for å unngå at de faller sammen så hadde mamma disse bakeformene som også kunne brukes
 De ble pyntet med hva vi hadde og tatt med i familie selskap



Ha en god onsdag alle sammen . Funderer over hva jeg skal bake neste uke så om noen har noen forslag er de hjertelig velkommen til å skrive til meg, eller har dere en oppskrift som trengs å prøves ut så skriv endelig.

Hilsen kakemosteret Sukkertopp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...