torsdag den 2. december 2010

Tusenben cupcake kage

Tusenbenet ALF

Endelig Desember, snart jul og jeg har laget min første bestilling til kage. Det er Stine som blir 9 og hun skal få denne tusenbenskaken.
Her er fødselsdagsbarnet, fine Stine
Cupkakene er en bringebær oppskrift fra tidligere, hodet er dekket med fondant og i to lag men bringebærkrem inni.

"Hodet" dekkes med hvit krem før fondant legges over
Gul og grønn blandes for å få litt spill i fargene
MMMM hvit hærlig smørkrem
Hodet til ALF, og den heter forøvring Alf for da jeg var liten hadde vi et tusenben som tilbrakte sommene sin på teltet vårt ute på Skarvøy, og det var alles kjære  ALf  den sommer :-)
Kremen er smørkrem fra tidligere oppskrift

Siden kjøper er min gode kollega Gitte, fikk hun noen bonus cupcakes med, for jeg måtte teste mine nye snøfnugg fondant som jeg laget i går

Så tillykke med dagen din Stine, håper det smaker 


God helg alle sammen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...